Uusia tapoja kohderyhmien saavuttamiseen

Työn tilaaja Business Finland


Sisältötyön tulosten viestintäpilotti luovaan talouteen 

Viestintäpilotin tavoitteena oli kehittää ja testata uusia tapoja jäsentää ja viestiä luovan talouden sisältötyön tuloksia päättäjille ja muille avainkohderyhmille. Kehitimme olemassa olevan materiaalin pohjalta infografiikat ja ydinviestin, sekä dokumentoimme visuaalisen pilotointiaineiston tuotannon, toteutuksen ja opit animaatiovideon T-Paidan tarina muodossa. Olimme mukana suunnittelupalavereissa ja tuimme asiakastamme sisällön jalostuksessa. 

Superstoryn kanssa onnistuimme konkretisoimaan aineettoman arvonluonnin merkityksen tavalla, joka puhuttelee myös päättäjiä. He toivat selkeyttä viestien jäsentelyyn, visuaalisuutta sisältöihin ja auttoivat kiteyttämään luovan työn tulokset vaikuttavaan muotoon. Erityisesti aineettoman arvon tarinallistaminen T-paidan matkan kautta osoitti luovuutta ja oivaltavaa otetta. 

Edellinen
Edellinen

Hankeviestintää tarinavetoisesti

Seuraava
Seuraava

Asiakaslähtöinen testiympäristö innovaatioiden kehittäjille