Uusia tapoja kohderyhmien saavuttamiseen
Työn tilaaja Business Finland
Sisältötyön tulosten viestintäpilotti luovaan talouteen
Viestintäpilotin tavoitteena oli kehittää ja testata uusia tapoja jäsentää ja viestiä luovan talouden sisältötyön tuloksia päättäjille ja muille avainkohderyhmille. Kehitimme olemassa olevan materiaalin pohjalta infografiikat ja ydinviestin, sekä dokumentoimme visuaalisen pilotointiaineiston tuotannon, toteutuksen ja opit animaatiovideon T-Paidan tarina muodossa. Olimme mukana suunnittelupalavereissa ja tuimme asiakastamme sisällön jalostuksessa.
Superstoryn kanssa onnistuimme konkretisoimaan aineettoman arvonluonnin merkityksen tavalla, joka puhuttelee myös päättäjiä. He toivat selkeyttä viestien jäsentelyyn, visuaalisuutta sisältöihin ja auttoivat kiteyttämään luovan työn tulokset vaikuttavaan muotoon. Erityisesti aineettoman arvon tarinallistaminen T-paidan matkan kautta osoitti luovuutta ja oivaltavaa otetta.