Hankeviestintää tarinavetoisesti

Työn asiakkaat Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Business Tampere Oy / Film Tampere


Tarinavetoisen koulutuspilotin viestinnän suunnittelu ja toteutus 

Tavoitteena oli tavoittaa AV-alan osaajat ja potentiaaliset koulutettavat selkeällä, innostavalla ja vaikuttavalla viestinnällä. Suunnittelimme ja toteutimme koko pilotin viestinnän eri kanavissa, loimme koulutuksen konseptikuvauksen, osallistujarekrytoinnin kampanjaviestinnän sekä vastasimme visuaalisesta ilmeestä. Asiakas vastaa tulosten seurannasta pitkällä aikavälillä, toteutuksen aikana seurantaa tehtiin hankkeen asettamien mittareiden avulla. Tämä viestintäkokonaisuus oli myös osa asiakkaan omaa viestinnän kokonaisuutta ja brändityötä, vaikuttavuuden todentaminen on linkittynyt vahvasti asiakkaan omiin mittareihin.

Superstory rakensi viestintäkokonaisuuden, joka teki Film Tampereen koulutuspilotista helposti lähestyttävän ja houkuttelevan kohderyhmälle. Viestinnällä oli keskeinen tarinallistamisen rooli pilotin alusta loppuun ja sen avulla pystyimme myös kertomaan hankkeen tuloksista vaikuttavasti. 

Seuraava
Seuraava

Uusia tapoja kohderyhmien saavuttamiseen